Kamikaze බලපෑමට හසු වූ Crystal Pepsi
1992 වසරේදී Pepsi සමාගම ප්රථම වරට Crystal Pepsi නම් අවර්ණ පැහැති Cola නිෂ්පාදනයක් වෙළඳ පොළට නිකුත් කළ අතර එය වේගයෙන් ඇමරිකාව තුළ මාස කිහිපයක් ඇතුළත
1992 වසරේදී Pepsi සමාගම ප්රථම වරට Crystal Pepsi නම් අවර්ණ පැහැති Cola නිෂ්පාදනයක් වෙළඳ පොළට නිකුත් කළ අතර එය වේගයෙන් ඇමරිකාව තුළ මාස කිහිපයක් ඇතුළත
ලොව පුරා බොහෝ දෙනෙක් ඉතා ආදරයෙන් වැළඳගත් KitKat, ‘Chocolate Crisp’ යන නමින් මුල්වරට ලොවට හඳුන්වා දුන්නේ 1935 වර්ෂයේදී එක්සත් රාජධානියේදීයි. වර්තමානයේදීත් ඉතා ජනප්රිය බ්රෑන්ඩ් එකක්
සන්නිවේදනය යනු අප සෑම දෙනාටම ඉතා වැදගත් වන දෙයක්. සන්නිවේදනය නොමැතිව ජීවිත් වීම ඉතා දුෂ්කරයි. කතා කිරීම හා අදහස් ප්රකාශ කිරීම, ලිවීම, කියවීම, අවබෝධය, මේ
තේ පානයට මුල් තැනක් දුන් ජපානයට දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව Nestle සමාගම Nescafe හඳුන්වා දුන්නා. නමුත් ජපන් වැසියන් Nescafe ප්රතික්ෂේප කිරීමත් සමග තේ පානයට ඇලුම්
රූපවාහිනී වෙළඳ දැන්වීම් කියලා කියන්නේ අපිට ඇතුවත් බැරි නැතුවත් බැරි අංගයක්. අපි රූපවාහිනිය නරඹද්දී ඇතැම් වෙලාවට වෙළඳ දැන්වීම් අපට හිරිහැරයක් වූවත් අපි නොදන්නවා වුණාට ඒවා
ඔයා කොහේ හරි යන අතරේ ඔයාට පාර අයිනේ ඉන්න එළදෙනක් දකින්න ලැබුණා කියලා හිතන්න. ඔයා ඒ එළදෙන දිහා බලාගෙන අලුත් දෙයක් දැක්කා වගේ “මෙන්න එළදෙනක්!”
එළිමහන් වෙළඳ ප්රචාරණය පැරණි අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගයක් වූවත් එයින් මනසට දැනෙන ලෙස වැඩි පිරිසකට පණිවිඩය ගෙනයාමට ඇති හැකියාව නිසා එය වඩාත් වාසිදායක වේ. එළිමහන් ප්රචාරණයේ
සත්ය කතාවක් පාදක කරගෙන 2006 වර්ෂයේදී තිරගත වුණ Gabriele Muccino අධ්යක්ෂණය කළ The Pursuit of Happyness චිත්රපටය පුද්ගලයෙක්ගේ ජීවිතය වෙනස් කරන්න සමත් චිත්රපටයක් විදියට හඳුන්වන්න
TikTok කියලා කියන්නේ මොකක්ද කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නැති තරම් අද වෙද්දි ජනප්රිය මාතෘකාවක් වෙලා ඉවරයි. TikTok වල තියෙන අනිත් සමාජ මාධ්ය යෙදුම්වල නැති සුවිශේෂී
මානසික ආතතිය අද වන විට බහුලව දකින්න ලැබෙන දෙයක්. ඇතැම් අය මෙය එතරම් නොසලකා හැරියත් මෙය රෝග බොහෝමයක ආරම්භයක්. මිනිසාට ඇතිවන ස්වභාවික හැඟීම් දරා ගැනීමට
බොහෝ දෙනෙක් රහසිගත යැයි කියන Coca-Cola හි වට්ටෝරුව තරම්ම එහි අලෙවි ප්රචාරණ ක්රම, කාලයෙන් කාලයට යොදා ගන්නා අලෙවිකරණ පාඨ (Slogan), Coca-Cola සම්බන්ධ ඉතිහාසය මේ හැමදේම
මේ කාලේ වැඩිපුරම වෙන දෙයක් තමයි Facebook හැක් වෙන එක. ඒ නිසා ඔයාගේ Facebook Account එක Secure කරගන්න ක්රම ටිකක් කියලා දෙන්නයි මේ සූදානම. අපි
1937 වර්ෂයේදී ජපානයේ ටෝකියෝ නගරය ආශ්රිතව ආරම්භ වුණා අරුම පුදුම පාසලක්. අත්හැර දැමූ දුම්රිය මැදිරි හයක් පන්ති කාමර ලෙස යොදාගත් අපූරු දුම්රිය පාසලක්. මේ පාසලේ
අද කතා කරන්න යන්නේ මනෝවිද්යාත්මක මිලකරණය (Psychological Pricing Marketing Strategies) ගැනයි. අහද්දි ටිකක් අමුතු වුණාට මේක අපිවත් නොදැන අපේ මනසට බලපෑම් කරන්න පුළුවන් විදිහේ Trick
අද වෙද්දී අවුරුද්දට ජන ක්රීඩා වැඩිය දකින්න නැති තරම්. වියැකී යන මේ අවුරුදු ජන ක්රීඩා අතරට ඔළිඳ කෙළිය, එළුවන් කෑම, මී කැඩීම, මේවර කෙළිය, පංච
වෙළඳ පොළෙන් මිල දී ගන්න පානීය ජලය සහිත බෝතලයක ෆොටෝ එකක්, වීඩියෝ එකක් ඔයාගේ Facebook, Instagram profile එකට හරි WhatsApp status හරි දාලා යාළුවො එක්ක
අද අපි කතා කරන්න යන්නේ කැමරාවේ ඉතිහාසය ගැන. අද වෙනකොට විවිධ වර්ගයේ කැමරා තියෙනවා. නිශ්චල කැමරාව, සිනමා කැමරාව, වීඩියෝ කැමරාව, ඉලෙක්ට්රෝනික කැමරාව ලෙස ඒවා වර්ග
පබා එක රැයින් අතිශයින් ජනප්රිය වූ මෙගා ටෙලිනාට්යයක් ලෙසින් “පබා” හඳුන්වන්න පුළුවන්. උපේක්ෂා ස්වර්ණමාලි හා අමිල අබේසේකර මෙහි ප්රධාන චරිත යුගලය වේ. කොටස් 400 ක්
“IKEA (අයිකියා) බලපෑම” කියලා කියන්නේ භාණ්ඩයක් නිර්මාණය කිරීමේදී කුමන අදියරේදී හෝ එම භාණ්ඩය නිම කිරීමට පුද්ගලයන් දායක වූ විට අවසන් ප්රතිඵලය කුමක් වුවද එනම් අවසන්
ජනප්රිය තෙලිඟු චිත්රපටියක් වන RRR චිත්රපටියේ Naatu Naatu ගීතය මෙවර පැවති 95 වන Oscar සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්ර වුණා. Lady Gaga සහ Rihanna පවා අභිබවමින්
1992 වසරේදී Pepsi සමාගම ප්රථම වරට Crystal Pepsi නම් අවර්ණ පැහැති Cola නිෂ්පාදනයක් වෙළඳ පොළට නිකුත් කළ අතර එය වේගයෙන් ඇමරිකාව තුළ මාස කිහිපයක් ඇතුළත
ලොව පුරා බොහෝ දෙනෙක් ඉතා ආදරයෙන් වැළඳගත් KitKat, ‘Chocolate Crisp’ යන නමින් මුල්වරට ලොවට හඳුන්වා දුන්නේ 1935 වර්ෂයේදී එක්සත් රාජධානියේදීයි. වර්තමානයේදීත් ඉතා ජනප්රිය බ්රෑන්ඩ් එකක්
සන්නිවේදනය යනු අප සෑම දෙනාටම ඉතා වැදගත් වන දෙයක්. සන්නිවේදනය නොමැතිව ජීවිත් වීම ඉතා දුෂ්කරයි. කතා කිරීම හා අදහස් ප්රකාශ කිරීම, ලිවීම, කියවීම, අවබෝධය, මේ
තේ පානයට මුල් තැනක් දුන් ජපානයට දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව Nestle සමාගම Nescafe හඳුන්වා දුන්නා. නමුත් ජපන් වැසියන් Nescafe ප්රතික්ෂේප කිරීමත් සමග තේ පානයට ඇලුම්
රූපවාහිනී වෙළඳ දැන්වීම් කියලා කියන්නේ අපිට ඇතුවත් බැරි නැතුවත් බැරි අංගයක්. අපි රූපවාහිනිය නරඹද්දී ඇතැම් වෙලාවට වෙළඳ දැන්වීම් අපට හිරිහැරයක් වූවත් අපි නොදන්නවා වුණාට ඒවා
ඔයා කොහේ හරි යන අතරේ ඔයාට පාර අයිනේ ඉන්න එළදෙනක් දකින්න ලැබුණා කියලා හිතන්න. ඔයා ඒ එළදෙන දිහා බලාගෙන අලුත් දෙයක් දැක්කා වගේ “මෙන්න එළදෙනක්!”
එළිමහන් වෙළඳ ප්රචාරණය පැරණි අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගයක් වූවත් එයින් මනසට දැනෙන ලෙස වැඩි පිරිසකට පණිවිඩය ගෙනයාමට ඇති හැකියාව නිසා එය වඩාත් වාසිදායක වේ. එළිමහන් ප්රචාරණයේ
සත්ය කතාවක් පාදක කරගෙන 2006 වර්ෂයේදී තිරගත වුණ Gabriele Muccino අධ්යක්ෂණය කළ The Pursuit of Happyness චිත්රපටය පුද්ගලයෙක්ගේ ජීවිතය වෙනස් කරන්න සමත් චිත්රපටයක් විදියට හඳුන්වන්න
TikTok කියලා කියන්නේ මොකක්ද කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නැති තරම් අද වෙද්දි ජනප්රිය මාතෘකාවක් වෙලා ඉවරයි. TikTok වල තියෙන අනිත් සමාජ මාධ්ය යෙදුම්වල නැති සුවිශේෂී
මානසික ආතතිය අද වන විට බහුලව දකින්න ලැබෙන දෙයක්. ඇතැම් අය මෙය එතරම් නොසලකා හැරියත් මෙය රෝග බොහෝමයක ආරම්භයක්. මිනිසාට ඇතිවන ස්වභාවික හැඟීම් දරා ගැනීමට
බොහෝ දෙනෙක් රහසිගත යැයි කියන Coca-Cola හි වට්ටෝරුව තරම්ම එහි අලෙවි ප්රචාරණ ක්රම, කාලයෙන් කාලයට යොදා ගන්නා අලෙවිකරණ පාඨ (Slogan), Coca-Cola සම්බන්ධ ඉතිහාසය මේ හැමදේම
මේ කාලේ වැඩිපුරම වෙන දෙයක් තමයි Facebook හැක් වෙන එක. ඒ නිසා ඔයාගේ Facebook Account එක Secure කරගන්න ක්රම ටිකක් කියලා දෙන්නයි මේ සූදානම. අපි
1937 වර්ෂයේදී ජපානයේ ටෝකියෝ නගරය ආශ්රිතව ආරම්භ වුණා අරුම පුදුම පාසලක්. අත්හැර දැමූ දුම්රිය මැදිරි හයක් පන්ති කාමර ලෙස යොදාගත් අපූරු දුම්රිය පාසලක්. මේ පාසලේ
අද කතා කරන්න යන්නේ මනෝවිද්යාත්මක මිලකරණය (Psychological Pricing Marketing Strategies) ගැනයි. අහද්දි ටිකක් අමුතු වුණාට මේක අපිවත් නොදැන අපේ මනසට බලපෑම් කරන්න පුළුවන් විදිහේ Trick
අද වෙද්දී අවුරුද්දට ජන ක්රීඩා වැඩිය දකින්න නැති තරම්. වියැකී යන මේ අවුරුදු ජන ක්රීඩා අතරට ඔළිඳ කෙළිය, එළුවන් කෑම, මී කැඩීම, මේවර කෙළිය, පංච
වෙළඳ පොළෙන් මිල දී ගන්න පානීය ජලය සහිත බෝතලයක ෆොටෝ එකක්, වීඩියෝ එකක් ඔයාගේ Facebook, Instagram profile එකට හරි WhatsApp status හරි දාලා යාළුවො එක්ක
අද අපි කතා කරන්න යන්නේ කැමරාවේ ඉතිහාසය ගැන. අද වෙනකොට විවිධ වර්ගයේ කැමරා තියෙනවා. නිශ්චල කැමරාව, සිනමා කැමරාව, වීඩියෝ කැමරාව, ඉලෙක්ට්රෝනික කැමරාව ලෙස ඒවා වර්ග
පබා එක රැයින් අතිශයින් ජනප්රිය වූ මෙගා ටෙලිනාට්යයක් ලෙසින් “පබා” හඳුන්වන්න පුළුවන්. උපේක්ෂා ස්වර්ණමාලි හා අමිල අබේසේකර මෙහි ප්රධාන චරිත යුගලය වේ. කොටස් 400 ක්
“IKEA (අයිකියා) බලපෑම” කියලා කියන්නේ භාණ්ඩයක් නිර්මාණය කිරීමේදී කුමන අදියරේදී හෝ එම භාණ්ඩය නිම කිරීමට පුද්ගලයන් දායක වූ විට අවසන් ප්රතිඵලය කුමක් වුවද එනම් අවසන්
ජනප්රිය තෙලිඟු චිත්රපටියක් වන RRR චිත්රපටියේ Naatu Naatu ගීතය මෙවර පැවති 95 වන Oscar සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්ර වුණා. Lady Gaga සහ Rihanna පවා අභිබවමින්
Copyright © 2024 Sekara Productions Private Limited. All Rights Reserved.