Research Corner

Subliminal marketing

Subliminal marketing යනු, මිනිසාගේ මනසට රූප, ශබ්ද හෝ පණිවිඩ වැනි උත්තේජක භාවිතයෙන් මිනිසාගේ අවබෝධයකින් තොරව මනස භාණ්ඩ සහ සේවා මිලදී ගැනීමට පොලඹවන වන උත්තේජක ඇති

Read More »

සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණ ආචාරධර්ම

මිනිසුන්ගේ හැසිරීම් සහ ක්‍රියාකාරකම් පාලනය කරන මූලධර්ම විදියට අපිට ආචාරධර්ම කියන එක සරලව හඳුන්වන්න පුළුවන්. හොඳ, නරක හෝ හරි, වැරැද්ද තීරණය කරන ක්‍රමයක් විදියටත් ආචාරධර්ම

Read More »

Nostalgic Games එක්ක අතීතයට චාරිකාවක්

ළමා කාලය සුන්දර කළ පරිගණක ක්‍රීඩා ගැනයි අපි අද ඔයාලාගේ මතකය අවදි කරන්න හිතුවේ. පරිසරයත් සමග එක්ව ගෙවුණ ළමා විය තාක්ෂණයේ ආගමනයත් එක්ක එයටත් බද්ධ

Read More »

Online Game Streaming පෙරළිකාරයෝ

අද ලෝකයේ විනෝදාංශ හිතා ගන්න බැරි ප්‍රමාණයක් තියෙනවා. Video Game කියන්නෙත් ඒ වගේම බොහොම ප්‍රචලිත විනෝදාංශයක්. මුල් කාලයේදී තනියම හෝ මිතුරන් කිහිපදෙනෙක් සමග ක්‍රීඩා කරපු

Read More »

ශ්‍රී ලංකාවේ YouTube Legendsලා

YouTube Platform එක භාවිත කරන පිරිස අතිවිශාලයි. රසවින්දනය වෙනුවෙන් වගේම විවිධාකාරයේ මාතෘකාවලට අදාළ වීඩියෝ නැරඹීමටත්, දැනුම ලබා ගැනීමටත් YouTube භාවිත වෙනවා. YouTube Platform එක නිර්මාණශීලී

Read More »

ව්‍යාපාරය දියුණු කරගන්න Keywords හරියට යොදා ගමු

Keyword එකක් කියන්නේ මොකක්ද? Keyword එකක් කියලා කියන්නේ, යම් පුද්ගලයෙකුට යම් දෙයක් ගැන අන්තර්ජාලයෙන් තොරතුරු සොයා ගැනීමට අවශ්‍ය වූ විට Google හෝ වෙනත් Search Engine

Read More »

ව්‍යාපාරය දියුණු කරගන්න මේ ක්‍රම අත්හදා බලන්න

ඔබ ව්‍යාපාරයක් කරන අයෙක් නම් මේ වන විටත් ඊට අදාළව ෆේස්බුක් පිටුවක් නිර්මාණය කරලා ඇති. නමුත් ෆේස්බුක් පිටුව හරහා ලැබෙන ප්‍රතිඵල අඩුයි කියලා ඔබට හිතෙනවා

Read More »

ඔබට හුරු පුරුදු ටෙලිනාට්‍යවල ඔබ නොදන්න කැමරා කෝණ

ලිඛිත භාෂාවට වගේම රූප භාෂාවට ද හෝඩියක් (Alphabet) තිබේ. රූප භාෂාවේ හෝඩිය රූප ඛණ්ඩ හෝඩියයි. වර්තමානයේ බහුලව භාවිත වන රූප ඛණ්ඩ (Camera shots) කිහිපයක් ගැන

Read More »

Facebook Advertising වැදගත් වන්නේ ඇයි?

Facebook කියන්නේ විශාල පිරිසක් භාවිත කරන සමාජ මාධ්‍ය ජාලයක්. වෙළෙඳ දැන්වීම සඳහා මේ වෙන කොට Facebook ඉතා විශාල වශයෙන් යොදා ගන්න හේතු කිහිපයක්ම තිබෙනවා. වේගයෙන්

Read More »

ආකර්ෂණීයව Content නිර්මාණය කරන වැඩකාරයෝ

ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්ෂේත්‍රය වර්තමානය වන විට ඉතාමත් වේගයෙන් දියුණුවට පත් වී තිබෙනවා. අද වන විට බොහෝ අලෙවි ප්‍රවර්ධන කටයුතු සිදු වන්නේ සමාජ මාධ්‍ය ඔස්සේ. එලෙස

Read More »

මෙවැනි අර්බුදකාරී සමයක සමාජ මාධ්‍ය ජාල හසුරවන්නේ කෙසේ ද?

අද අප රට මෙන්ම ලෝකයේ බොහොමයක් රටවල් දැනට පවතින කොරෝනා වෛරසය නිසා පීඩාවට පත්වී අවසානයි. බොහෝ ආයතන මෙන්ම කර්මාන්ත ද ආර්ථිකමය අතින් පසුබෑමකට ලක්වී තිබෙනවා.

Read More »

නූතන අලෙවිකරණ විධි සහ ඒවායේ වෙනස්කම්

අද වන විට ඩිජිටල් මාකටින් ක්ෂේත්‍රය එහෙමත් නැත්නම් ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්ෂේත්‍රය විශාල දියුණුවකට පත් වෙමින් තිබෙනවා. විශේෂයෙන්ම ගෝලීය වසංගත තත්ත්වය හමුවේ බොහෝ රාජ්‍ය හා පෞද්ගලික

Read More »

Research Corner

Subliminal marketing

Subliminal marketing යනු, මිනිසාගේ මනසට රූප, ශබ්ද හෝ පණිවිඩ වැනි උත්තේජක භාවිතයෙන් මිනිසාගේ අවබෝධයකින් තොරව මනස භාණ්ඩ සහ සේවා මිලදී ගැනීමට පොලඹවන වන උත්තේජක ඇති

Read More »

සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණ ආචාරධර්ම

මිනිසුන්ගේ හැසිරීම් සහ ක්‍රියාකාරකම් පාලනය කරන මූලධර්ම විදියට අපිට ආචාරධර්ම කියන එක සරලව හඳුන්වන්න පුළුවන්. හොඳ, නරක හෝ හරි, වැරැද්ද තීරණය කරන ක්‍රමයක් විදියටත් ආචාරධර්ම

Read More »

Nostalgic Games එක්ක අතීතයට චාරිකාවක්

ළමා කාලය සුන්දර කළ පරිගණක ක්‍රීඩා ගැනයි අපි අද ඔයාලාගේ මතකය අවදි කරන්න හිතුවේ. පරිසරයත් සමග එක්ව ගෙවුණ ළමා විය තාක්ෂණයේ ආගමනයත් එක්ක එයටත් බද්ධ

Read More »

Online Game Streaming පෙරළිකාරයෝ

අද ලෝකයේ විනෝදාංශ හිතා ගන්න බැරි ප්‍රමාණයක් තියෙනවා. Video Game කියන්නෙත් ඒ වගේම බොහොම ප්‍රචලිත විනෝදාංශයක්. මුල් කාලයේදී තනියම හෝ මිතුරන් කිහිපදෙනෙක් සමග ක්‍රීඩා කරපු

Read More »

ශ්‍රී ලංකාවේ YouTube Legendsලා

YouTube Platform එක භාවිත කරන පිරිස අතිවිශාලයි. රසවින්දනය වෙනුවෙන් වගේම විවිධාකාරයේ මාතෘකාවලට අදාළ වීඩියෝ නැරඹීමටත්, දැනුම ලබා ගැනීමටත් YouTube භාවිත වෙනවා. YouTube Platform එක නිර්මාණශීලී

Read More »

ව්‍යාපාරය දියුණු කරගන්න Keywords හරියට යොදා ගමු

Keyword එකක් කියන්නේ මොකක්ද? Keyword එකක් කියලා කියන්නේ, යම් පුද්ගලයෙකුට යම් දෙයක් ගැන අන්තර්ජාලයෙන් තොරතුරු සොයා ගැනීමට අවශ්‍ය වූ විට Google හෝ වෙනත් Search Engine

Read More »

ව්‍යාපාරය දියුණු කරගන්න මේ ක්‍රම අත්හදා බලන්න

ඔබ ව්‍යාපාරයක් කරන අයෙක් නම් මේ වන විටත් ඊට අදාළව ෆේස්බුක් පිටුවක් නිර්මාණය කරලා ඇති. නමුත් ෆේස්බුක් පිටුව හරහා ලැබෙන ප්‍රතිඵල අඩුයි කියලා ඔබට හිතෙනවා

Read More »

ඔබට හුරු පුරුදු ටෙලිනාට්‍යවල ඔබ නොදන්න කැමරා කෝණ

ලිඛිත භාෂාවට වගේම රූප භාෂාවට ද හෝඩියක් (Alphabet) තිබේ. රූප භාෂාවේ හෝඩිය රූප ඛණ්ඩ හෝඩියයි. වර්තමානයේ බහුලව භාවිත වන රූප ඛණ්ඩ (Camera shots) කිහිපයක් ගැන

Read More »

Facebook Advertising වැදගත් වන්නේ ඇයි?

Facebook කියන්නේ විශාල පිරිසක් භාවිත කරන සමාජ මාධ්‍ය ජාලයක්. වෙළෙඳ දැන්වීම සඳහා මේ වෙන කොට Facebook ඉතා විශාල වශයෙන් යොදා ගන්න හේතු කිහිපයක්ම තිබෙනවා. වේගයෙන්

Read More »

ආකර්ෂණීයව Content නිර්මාණය කරන වැඩකාරයෝ

ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්ෂේත්‍රය වර්තමානය වන විට ඉතාමත් වේගයෙන් දියුණුවට පත් වී තිබෙනවා. අද වන විට බොහෝ අලෙවි ප්‍රවර්ධන කටයුතු සිදු වන්නේ සමාජ මාධ්‍ය ඔස්සේ. එලෙස

Read More »

මෙවැනි අර්බුදකාරී සමයක සමාජ මාධ්‍ය ජාල හසුරවන්නේ කෙසේ ද?

අද අප රට මෙන්ම ලෝකයේ බොහොමයක් රටවල් දැනට පවතින කොරෝනා වෛරසය නිසා පීඩාවට පත්වී අවසානයි. බොහෝ ආයතන මෙන්ම කර්මාන්ත ද ආර්ථිකමය අතින් පසුබෑමකට ලක්වී තිබෙනවා.

Read More »

නූතන අලෙවිකරණ විධි සහ ඒවායේ වෙනස්කම්

අද වන විට ඩිජිටල් මාකටින් ක්ෂේත්‍රය එහෙමත් නැත්නම් ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්ෂේත්‍රය විශාල දියුණුවකට පත් වෙමින් තිබෙනවා. විශේෂයෙන්ම ගෝලීය වසංගත තත්ත්වය හමුවේ බොහෝ රාජ්‍ය හා පෞද්ගලික

Read More »
Open chat
1
Hi!
How can we help you?